Photography Tumblr Themes

"ne kadar yakınım olsa da sevmediğim güvenemediğim insanlar var..
ve ne kadar uzağım da olsa da sevmekten asla vazgeçmediklerim..
"

benim için bütün siyasetçilerin söyledikleri bunu ifade ediyo

benim için bütün siyasetçilerin söyledikleri bunu ifade ediyo

bu köpeğin cinsi ne bilmiyorum ama çok tatlı sevilesi ısıralası sarılıp uyunası bi köpek bence :)

bu köpeğin cinsi ne bilmiyorum ama çok tatlı sevilesi ısıralası sarılıp uyunası bi köpek bence :)

bu şarkı da beni çeken bir şeyler var ama çözemedim ^^

yine böyle canım sıkılmış falan..

yine böyle canım sıkılmış falan..

ilk 30 saniyedeki soloya ölüyorum bitiyorum ^^

Ses 1-2 Deneme

şarkıları bok ediyom gelsenize ^^

sırf bu poz için çocuk istiyom ama önce evlenmem lazım

sırf bu poz için çocuk istiyom ama önce evlenmem lazım

ben reklamcı olsam bu aracın tanıtımın da Ankaralıymış gibi Ferrari ‘LA’ Ferrari derdim..
sanırım bu yüzden reklamcı değilim..

ben reklamcı olsam bu aracın tanıtımın da Ankaralıymış gibi Ferrari ‘LA’ Ferrari derdim..

sanırım bu yüzden reklamcı değilim..

beğendiğim tek esmer ^^ Allaaaaaamm çok seviyorum

beğendiğim tek esmer ^^ Allaaaaaamm çok seviyorum

"5 duyu organımla algıladığım her duyunun sana ait olmasını isterdim.."

"ablamla eniştem selfie çekiyo, makyaj yapmayı sevmeyen kardeşim makyaj yapıp retrica yla fotoğraf paylaşıyo bu kadarı fazla benim bünyeme sosyal medyadaki aktifliğimi blog’umla sürdürme kararı aldım"

doktoru ayağıma getirdim ^^
çok tatlıyım :)

doktoru ayağıma getirdim ^^

çok tatlıyım :)

aşk budur

aşk budur